home αρχική blog επικοινωνία english
Blog συνταγών, ομορφιάς και οικιακών  
  Συνταγές   Ομορφιά   Οικιακά  
   
Τα Κεράσια
13 Ιουνίου 2013  
0 σχόλια
 

                                            

 

Τρώγοντας ένα δροσερό φρούτο όπως το κεράσι, θα δώσετε λάμψη και φρεσκάδα στο πρόσωπό σας !

 

 

Δροσερά και νόστιμα , τα κεράσια είναι φρούτα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά,

βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που συμβάλλουν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού, αλλά και στην πρόληψη και θεραπεία διάφορων νοσημάτων.

Περιέχουν βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, φολικό οξύ, νιασίνη, ριβοφλαβίνη, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό και είναι ισχυρά, φυσικά αντιφλεγμονώδη .

 

 

Τα διατροφικά ωφέλη των νόστιμων αυτών ανοιξιάτικων φρούτων είναι πολλά :

 

 

• Απώλεια βάρους

Λόγω ότι είναι τα κεράσια είναι πλούσια σε φυτοστερόλες, δεν αποδίδουν ενέργεια, άρα έτσι δεν συνεισφέρουν στη θερμιδική πρόσληψη του οργανισμού.

Ακόμα, έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν συχνά κεράσια, δεν έχουν περιττά κιλά και έχουν μειώσει τους κινδύνους που σχετίζονται με ασθένειες της καρδιάς. Σε μια σχετική μελέτη, τα άτομα που έτρωγαν περισσότερα κεράσια, παρουσίασαν χαμηλότερο συνολικό βάρος σώματος, μειωμένο κοιλιακό λίπος και μειωμένη χοληστερόλη.

 

• Αποτοξίνωση

Τα κεράσια πρωταγωνιστούν σε πολλές αποτοξινωτικές δίαιτες. Περιέχουν θρεπτικές ουσίες που έχουν ιδιότητες καθαρισμού και έχει επιβεβαιωθεί επιστημονικά ότι βοηθούν στο να απαλλαγούν από την τοξικότητα το συκώτι και τα νεφρά μας, καθώς και στην βελτίωση της λειτουργίας τους.

 

• Βοηθούν την πέψη

Τα κεράσια είναι επίσης πολύ ευεργετικά για τη λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος. Αυτό οφείλετε στην μεγαλύτερη παραγωγή και έκκριση πεπτικών ουσιών όταν τα τρώμε. Οι πεπτικές ουσίες είναι ευεργετικές για τη λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος. Είναι διουρητικά, χωνευτικά και ευνοούν στην καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος.

 

• Αντιοξειδωτική δράση

Περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών στοιχείων που ως γνωστόν, είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία μας, κυρίως για την καρδιά μας και το καρδιαγγειακό μας σύστημα. Το κόκκινο χρώμα τους οφείλεται στην χρωστική ουσία ανθοκυάνη, ένα αντιοξειδωτικό με προληπτικό και θεραπευτικό ρόλο σε πλήθος ασθενειών, που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες.

 

• Βελτιώνουν το ανοσοποιητικό και το καρδιαγγειακό σύστημα

Τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη, μία ουσία απαραίτητη για το ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό μας σύστημα

 

• Επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης

Η μελατονίνη που περιέχουν, επιβραδύνει επίσης την διαδικασία γήρανσης. Δίνετε λοιπόν λάμψη και περισσότερη φρεσκάδα στο πρόσωπό σας απλώς τρώγοντας τα!

 

• Αντιφλεγμονώδης δράση

Μια άλλη μελέτη απέδειξε ότι η κατανάλωση χυμού από κεράσι, μειώνει σημαντικά τους δείκτες φλεγμονής σε υπέρβαρους και παχύσαρκους ενήλικες.

 

• Για καλύτερο ύπνο

Μελέτες απέδειξαν επίσης ότι η τακτική κατανάλωση χυμού κερασιών, μειώνει την αϋπνία σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Η μελατονίνη είναι γνωστή για την επίδραση της στον ύπνο μας και την καταπολέμηση της αϋπνίας.

 

• Μείωση του πόνου των μυών και των αρθρώσεων

Βοηθούν στη μείωση του πόνου των μυών και των αρθρώσεων μετά την άσκηση, συμβάλλοντας έτσι στην γρήγορη αποκατάσταση των μυών.

Δρουν ανακουφιστικά σε ρευματικούς πόνους και την ουρική αρθρίτιδα. Συγκεκριμένα, έχει παρατηρηθεί ότι οι ασθενείς, οι οποίοι κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες κερασιών τακτικά, ανέφεραν μείωση του πόνου της αρθρίτιδας και της ουρικής αρθρίτιδας. Τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται λόγω υπερβολικής παραγωγής ουρικού οξέος. Έτσι, όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες και τακτικά, τα κεράσια μπορεί να βοηθήσουν στον έλεγχο της υπερβολικής παραγωγή ουρικού οξέος στο αίμα.

 

• Καταπολεμούν την τερηδόνα των δοντιών

Ο χυμός κερασιών αποτελεί ένα ισχυρό αντιβακτηριακό παράγοντα ενάντια στην τερηδόνα των δοντιών.

 

 

Μην ξεχνάτε ότι όλα τα φρούτα είναι απαραίτητα στη διατροφή μας και ότι όλοι πρέπει να λαμβάνουμε τα πολύτιμα συστατικά τους.

Προτιμήστε πάντα τα φρέσκα κεράσια για να λάβετε τα ωφέλη τους.

Διατίθενται και κονσερβοποιημένα, κυρίως για τη ζαχαροπλαστική.

Επίσης, στο εμπόριο, θα βρείτε και πολλά γλυκά του κουταλιού. Τα κουκούτσια των κερασιών χρησιμοποιούνται κυρίως για να αρωματίζουν το μπράντυ.

Για να κρατήσετε τα κεράσια φρέσκα, τοποθετήστε τα στη συντήρηση του ψυγείου. Η συντήρηση περιέχει περισσότερη υγρασία από το υπόλοιπο ψυγείο και βοηθάει τα κεράσια να διατηρηθούν φρέσκα για περισσότερες μέρες.

Προτού τα καταναλώσετε πρέπει να τα ξεπλύνετε καλά με άφθονο ζεστό νερό.

 

 
   
Bookmark and Share
 
 
 
  Σχόλια   (0)  
 
  Αξιολόγηση  
0,0 (15)
 
  συνδεθείτε εδώ για να σχολιάσετε
 
 
Αρχείο
 
   
 
SOCIAL NETWORKING
 
   
 
 
 
Συνταγές Ομορφιά Οικιακά
 
     
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future   Προώθηση Ιστοσελίδων Seo Future